sobota, 15 lipca 2017

Pogadajmy o serialach.



Cześć!

Przychodzę do Was dzisiaj z TAGiem, który podczas (kiedyś tam...) leniwej niedzieli przyuważyłam na YouTubie, a którym moim zdaniem całkiem nieźle wpasowuje się w tematykę Książkowego, choć nie dotyczy książek. Ale wspominałam chyba nie raz z resztą, że jest to miejsce wypełnione nie tylko książkami, czyż nie? :) Zbieram się do recenzji dwóch książek, a póki co, pogadajmy o... serialach!

1. Ulubiony serial? 

Zastanawiam się nad odpowiedzią na to pytanie i wydaje mi się, że mogłabym te "ulubione" seriale podzielić na kilka kategorii, zważywszy na te, na które czekam, do których wracam, które długo oglądałam i te, które przyciągają uwagę ilekroć mam z nimi styczność. Dawno już przestałam śledzić losy bohaterów w sieci, z uwagi na to, że szkoda mi czasu, nie mogę się skupić i od półtora roku właściwie nie korzystam z komputera w domu. Więc oglądam (podczas prasowania i podobnych czynności) w telewizji np. M jak miłość, Przyjaciółki czy ostatnią nowość Fox'a - Zagrywkę (polecam, jeśli nie znacie :)). Niejednokrotnie przeszłam przez kolejne sezony House'a i wiem, że będę do nich jeszcze wracać (napotykając w tv). Bardzo lubiłam Magdę M., uwielbiałam Plotkarę i miałam kilkusezonowe spotkania z Pamiętnikami Wampirów czy Supernatural, do których po pewnej przerwie międzysezonowej po prostu nie wróciłam (i nie tęsknię).
Który jest ulubiony? Myślę więc, patrząc na to powyżej, że House, Magda M i Gossip Girl mogłyby zasłużyć na to miano. :)

* trzeba mieć dar, żeby tak się rozpisać przy tak prostym pytaniu. obawiam się, że dalej nie będzie lepiej, weźcie herbatę :D 



2. Ulubiona serialowa postać?

Z tych, które oglądam aktualnie, Zuza Markiewicz z Polsatowych Przyjaciółek. Z tych w ogóle to chyba House. Za jego poczucie humoru, pozorny brak zainteresowania wszystkim, niedbałość i wrażliwość, która siedzi w nim ukryta tak głęboko, by sam zbyt jej nie dojrzał.

3. Ulubiona serialowa para? 

Chuck i Blair bez dwóch zdań. 


4. Serial, który oglądasz aktualnie? 

Zagrywka, House.

5. Serial, który obejrzałeś więcej niż jeden raz? 

House, M jak miłość i... uwaga, uwaga, Zbuntowany Anioł, a co! :) 

6. Serial, do którego przekonałeś się dopiero po kilku odcinkach? 

Supernatural. Totalnie nie jest w moim typie i w gruncie rzeczy przestałam go oglądać... ale ciekawił mnie dość długo. Albo Druga szansa - ją zaczęłam oglądać pod koniec pierwszego sezonu, a prawdę mówiąc ciekawił mnie dopiero drugi. 

7. Serial, który przestałeś oglądać po kilku odcinkach? 

Nie zapamiętuję tych, które przestaję oglądać tak szybko. Mówiłam już, co przestałam oglądać po kilku sezonach :) 

8. Serial, który najbardziej Cię bawi? 

Nie lubię sitcomów, więc ciężko stwierdzić.

9. Serial, który skłania do refleksji?

W kategorii skłaniających do refleksji wybieram raczej książki czy filmy, a seriale - bezmyślne, przyznaję...

10. Serial na leniwe po południe? 

Wszystkie powyższe?

11. Serial na długie wieczory? 

Jak wyżej ;)  



12. Serial Twojego dzieciństwa? 

Ally McBeal i Zbuntowany. Kiedy to było!

13. Serial, w którym najbardziej chciałabyś zagrać?

NCIS. Poważnie!

1 komentarz:

  1. Z nietypowych seriali polecam iZombie :) Świetny miks popkultury, zombie i kina kryminalnego, aktualnie zakończył się trzeci sezon :) Po za tym uwielbiam seriale DC (Arrow, Flash, Legends Of Tomorrow).

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń