niedziela, 6 listopada 2016

Nasze Polskie Rymowanki - Greg

zdjęcie własne
Wpadłam na nią przypadkiem, robiąc zamówienie na stronie jednej z księgarni i mając z tyłu głowy poszukiwania rymowanek dla Chrześnicy - wrzuciłam do koszyka. Szła długo, bo którejś z pozycji nie było u dostawcy i trzy razy dostawałam maile z informacją o kolejnych opóźnieniach, aż w poniedziałek odebrałam. Przyniosłam do domu i...

zdjęcie własne
... przepadłam.

Większość z tych rymowanek (tudzież piosenek, przyśpiewek) w takiej czy innej wersji pamiętam jeszcze ze swojego dzieciństwa.  Jak znane wszystkim Wlazł kotek, W pokoiku na stoliku... 

zdjęcie własne


Czytałam ostatnio kilka niepochlebnych recenzji książek dla dzieci, które choć na pierwszy rzut oka wyglądały pięknie - to zaraz okazało się, że drugie spojrzenie psuje ten obraz nieodwracalnie. I chyba trochę się bałam, że tu będzie tak samo. Więc przed oddaniem jej w te małe rączki, dla których była przeznaczona, przejrzałam w skupieniu teksty i obrazki, ale nie znalazłam niczego, czego nie pokazałabym dziecku. Mało tego! Ilustracje w tej książce są tak piękne, że z chęcią zrobiłabym z nich obrazki na dziecięcą ścianę. Przeczytałam, obejrzałam i doszłam do wniosku, że choć wygląda niepozornie i nieco mniej prezentowo w porównaniu do podobnych pozycji na polskim rynku wydawniczym, to świetny pomysł na prezent z okazji soboty, albo dodatek do czegoś bardziej konkretnego.

zdjęcie własne

Naoglądałam się trochę tych książek dla dzieci i powiem Wam szczerze, że to jedna z ładniejszych jakie widziałam. (choć pewnie gdyby sama nie wskoczyła mi w ręce to nie zwróciłabym na nią większej uwagi)

Moja ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz