sobota, 4 sierpnia 2012

Stosik wakacyjny Luthien #2


I to piękne uczucie, kiedy idziesz do biblioteki oddać książki, a wracasz z niej z kolejnym stosikiem cudów! Wprawdzie moje nastawienie do wczorajszego wyjścia było dosyć sceptyczne (no bo zawsze tego czego ja chcę akurat nie ma!) a tu tak miło się rozczarowałam!
Od dołu: 

1. Małgorzata Kalicicińska „Dom nad Rozlewiskiem” moja
2. John Grisham „Prawnik” wypożyczona
3. Harlan Coben „Bez Śladu” wypożyczona
4. Stephen King „Komórka” wypożyczona
5. John Grisham „Ława przysięgłych” moja
6. Ewa Barańska „Nie odchodź, Julio” moja
7. Hanna Cygler „Bratnie dusze” moja

Nieco niepokoi mnie jak tu cicho ostatnimi czasy, mam nadzieję jednak, że to tylko przejściowe ;) A wy macie jakieś książki, na które polujecie, a których nie możecie zdobyć? Ja tak mam z „Diabłem u Prady” - nie żebym jakoś pragnęła przeczytania książki, jednak za każdym razem, jak tylko się o nią pytam, nie ma jej na stanie. Oj te biblioteki ;)


10 komentarzy:

  1. O Cobena polecam z doświadczenia, a Dom nad rozlewiskiem sama z chęcią bym przeczytała. Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zapoznać się z Cobenem :D Tak, mam wiele książek, które koniecznie muszę przeczytać, ale nie ma ich w bibliotece ;) Trzeba kupić :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie! "Komórka"! Widziałam kiedyś w bibliotece i teraz nie mogę jej znaleźć. Czas poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coben! Czekam na Twoje wrażenia.;) "Komórkę" Kinga też czytałam, ale mam wrażenie, że nie jest to jego najlepsza powieść... Cóż, zobaczymy, czy Tobie przypadnie do gustu.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Zazdroszczę książek a najbardziej tą H. Cygler :) Miłego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja tu publicznie przeprosze za cisze z mojej strony, poniewaz nie ma mnie w domu od dluzszego czasu ;] njapierw oboz, obecnie jestem w londynie. no i tak wlasnie ;]jak wroce to wrzuce ze 2 recenzje :)

    adekwatnie posta: ja mam tak zawsze jak pojde do bliblioteki. no nerwica mnie bierze, ze nawet jednego z posrod okolo 7 tytulow ktore sobie zapisalam, nie ma w bilbliotece. zeby chociaz nie bylo, bo ktos wypozyczyl. co ty, nie ma bo biblioteka jest zle zaopatrzona.

    ps sorki nie ma tu polskich znakow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, spoko :D tego właśnie nie lubię w swojej bibliotece - tego, że wielce biblioteką się nazywa, a połowy książek nie ma :(

      a tak na przyszłość - informuj uprzednio mnie, albo Alien, że Cię nie będzie :)

      Usuń
    2. uprzedziłam na moim blogu :) a na gg nie zdążyłam, marna wymówka, ale taka prawda :D

      Usuń
  7. uwielbiam patrzeć na takie stosiki, ach. aż serce zaczyna szybciej bić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś do żadnej mnie specjalnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń